Purjelennon pulinajakso

pulinajakso.ilmailuliitto.fi
Tänään on Ke 18 Heinä 2018 8:12

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Lentokesä 2013
ViestiLähetetty: Ti 20 Marras 2012 16:15 
Poissa

Terve! Olen 16-vuotias purjenlentäjä. Kiinnostaa, että onko Suomessa monta alaikäistä lentäjää minun lisäkseni. Itse lensin kurssin vuonna 2011 ja tällä hetkellä tiima reilu 230h. Itselläni oli tarkoituksena lentää ensi kesänä Vesivehmaan kisoissa ja konekin oli jo saatu, mutta pelkään että jää kisat ensi kesänä lentämättä. Kisalentämien on aika kallista, pelkästään hinausmaksu on 50e. Into olisi kyllä suuri, mutta köyhänä opiskelijana pitäisi tehdä koko talvi töitä, jotta saisi moisen summan kasaan. Ehkä Selänpäähän voisi mennä lentoleirille, kunhan saisi koneen lainaksi. Matkaa on ainakin tarkoitus lentää ensi kesänä niin paljon kuin mahdollista. . Mitkäs on teidän kesän tavoitteet ja mitä suunnitelmissa? Sattuuko joku minun ikäinen, joka on jo lentänyt kisoissa. Kokemuksista voi kertoa :D. Hyvää tulevaa lentokautta!

Viimeksi muokannut oleg zavarzin päivämäärä Ke 06 Helmi 2013 11:31, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Lentokesä 2013
ViestiLähetetty: Ti 20 Marras 2012 20:31 
Poissa
Aktiivikirjoittaja

Tuu Tinttiralliin :!: ( viewtopic.php?f=17&t=1833 ). Vähän lyhyempi kisa = vähemmän hinauksia, ja hinauslipun hintakin noin puolet halvempi :D

Profiili  

ViestiLähetetty: To 22 Marras 2012 23:43 
Poissa

Matts kirjoitti:
Tuu Tinttiralliin :!: ( viewtopic.php?f=17&t=1833 ). Vähän lyhyempi kisa = vähemmän hinauksia, ja hinauslipun hintakin noin puolet halvempi :D

Ei Kymistä viitsis Menkijärvelle asti lähteä :P

Viimeksi muokannut oleg zavarzin päivämäärä Ke 06 Helmi 2013 11:27, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe 23 Marras 2012 2:23 
Poissa
Aktiivikirjoittaja

Kato hyvä kelipäivä ja lennä EFMElle 8)

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe 23 Marras 2012 18:05 
Poissa

Nyt olis talven aikana hyvä hetki laittaa se putki kuntoon. Ei sitä kukaan muu tee kuin tarvitsijat. Kesällä sitten pännii jos pitää ruveta säätämään putken kanssa kun kuitenkin menet peltoon .

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe 23 Marras 2012 21:09 
Poissa

Matts kirjoitti:
Kato hyvä kelipäivä ja lennä EFMElle 8)

Joo, siin tulis matkaa koko leirin eestä :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe 23 Marras 2012 21:12 
Poissa

jkettu kirjoitti:
Nyt olis talven aikana hyvä hetki laittaa se putki kuntoon. Ei sitä kukaan muu tee kuin tarvitsijat. Kesällä sitten pännii jos pitää ruveta säätämään putken kanssa kun kuitenkin menet peltoon .

Joo :P

Viimeksi muokannut oleg zavarzin päivämäärä Ke 06 Helmi 2013 11:28, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: La 24 Marras 2012 13:44 
Poissa
Site Admin

oleg zavarzin kirjoitti:
Terve! Olen 16-vuotias purjenlentäjä. Kiinnostaa, että onko Suomessa monta alaikäistä lentäjää minun lisäkseni. Itse lensin kurssin vuonna 2011 ja tällä hetkellä tiima reilu 230h. Itselläni oli tarkoituksena lentää ensi kesänä Vesivehmaan kisoissa ja konekin oli jo saatu, mutta pelkään että jää kisat ensi kesänä lentämättä. Minulla ei ole vielä lekohinauskelpparia (Kymiläinen kun olen :D ), mutta sekään ei ole ongelma. Kisalentämien on aika kallista, pelkästään hinausmaksu on 50e. Into olisi kyllä suuri, mutta köyhänä opiskelijana pitäisi tehdä koko talvi töitä, jotta saisi moisen summan kasaan. Onneksi on sentään lentoleirejä ja Selänpään lentoleirille olen menossa, kunhan vaan koneen saan. Matkaa on ainakin tarkoitus lentää ensi kesänä niin paljon kuin mahdollista. Kymissä ei ole mitkään parhaat tilat, mutta parin kavereiden kanssa on ainakin tarkoituksena olla yötä kentällä ja lentää samoja tehtäviä (oma lentoleiri :P). Mitkäs on teidän kesän tavoitteet ja mitä suunnitelmissa? Sattuuko joku minun ikäinen, joka on jo lentänyt kisoissa. Kokemuksista voi kertoa :D. Hyvää tulevaa lentokautta!

Zulu Oscar

Niin, ZuluOscar on tottunut lentämään Menkijärven maisemissa :)

Jari
http://jarip.kuvat.fi/kuvat/Ilmailu/IMG_0337.JPG

Profiili  

ViestiLähetetty: La 24 Marras 2012 14:08 
Poissa

Hahaa, ei taida olla mun kone, mutta kyllä kelpais tommonen raasi 8D

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]