Kuka maksaa lentämisesi?

Palsta nuorille ja/tai aloitteleville harrastajille

Valvoja: junior

Kuka maksaa lentämisesi?

Itse
12
46%
Vanhemmat, Huoltaja
13
50%
Kerho
0
Ei ääniä
Sponsori
1
4%

Ääniä yhteensä: 26

junior
Viesti:

Kuka maksaa lentämisesi?

Viesti Kirjoittaja junior » To 10.04.2003 15:55

Käytännössä joudun itse maksamaan lentämiseni, osaksi kerhosta saa alennusta lennoista, koska toimitan mm. kerhon lehteä ja nettisivuja. Käytkö vanhempien kukkaron kautta, vai teetkö kerhossa niin paljon hommia, että itse ei juurikaan tarvitse sijoittaa?
Viimeksi muokannut junior, Pe 11.04.2003 09:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
junior

Juffe
Viesti:

Kuka maksaa???

Viesti Kirjoittaja Juffe » To 10.04.2003 16:56

Vanhemmat maksaa suurimman osan mutta kyllä kerhotöistä on tullu ihan mukavasti korvausta että koneitakin jaksaa huoltaa kun tietää saavansakkin jotakin käteen. Ja jonkunhan ne on huollettava. :D

junior
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junior » To 10.04.2003 19:24

Menee taas täysin asian vierestä, mutta sitähän varten tämäkin konffi on olemassa... :roll:

Meidän kerhossa pojat oli talvella niin säästöjen perään, ettei uudet, samoja etuja tavoitelleet kurssilaiset mahduneet ollekaaan mukaan. :(
Onneksi tuo lehdenteko on hanskassa (eikä kukaan muu osaa :wink:), eikä ne nettisivutkaan aivan liian kovan työn takan olleet. Jos joku haluaa käydä niitä arvioimassa niin osoite on viestin alaosassa. Siitä toisestakin syystä, että kävijälaskuri alkaisi raksuttaa niin sivuilla saa vierailla.

Tuli koulussa äkkilähtö, kun siivooja tuli laittamaan atk-luokan kiinni, jotei tuosta äänestyksestä jäi puuttumaan kohta jossa sponsorit olisi voinut laittaa maksajaksi, mutta onpahan taas jotain pientä... :wink:

[url]www.saunalahti.fi/lik[/url]
junior

Elina

Viesti Kirjoittaja Elina » To 10.04.2003 22:42

Ihan itse maksan joka sentin... Mutta opintotuestahan sitä riittää :lol:

junior
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junior » Pe 11.04.2003 09:52

Ilmailuharrastuksen parissa ei ole kovinkaan paljon kauniimman sukupuolen edustajia, mistä lie johtuu. Miten naiset (tai tytöt, ihan sama) saataisiin innostumaan pilvessä - tai ainakin sen alla - pyörimisestä... :wink: Mikä olisi siis se oikea tapa markkinoida?
junior

Masse

Viesti Kirjoittaja Masse » Ma 19.05.2003 22:26

junior kirjoitti:Ilmailuharrastuksen parissa ei ole kovinkaan paljon kauniimman sukupuolen edustajia, mistä lie johtuu. Miten naiset (tai tytöt, ihan sama) saataisiin innostumaan pilvessä - tai ainakin sen alla - pyörimisestä... :wink: Mikä olisi siis se oikea tapa markkinoida?
Tai miten saisi ilmailusta kiinnostuneen harrastamaan ilmailua. Luokallani on yksi tyttö joka aina kun kuulen puhuu miten ihanaa olisi lentää jne. Olen yrittänyt kehua lentämistä parhaani mukaan, mutta silti en ole saanut häntä mitenkään mukaan :(

Vastaa Viestiin