SM 2011, vakio-, 15m- sekä 2-paikkaisluokka

Kuulumisia, kommentteja ja tuloksia purjelentokilpailuista

Valvoja: Alfalima

Mara

Re: SM 2011, vakio-, 15m- sekä 2-paikkaisluokka

Viesti Kirjoittaja Mara »

moro

ennenkun maidot kiehuu yli ihan kokonaan, niin SUURKIITOS Villelle hyvin hoidetuista järjestelyistä ja tietysti koko
kisaorganisaatiolle joka antoi vapaa-aikaansa että saatiin kisailla.
en usko et Eki tarkoitti just et Villen olis pitänyt hoitaa tää igc ilmoittelu, onhan meillä liitto ja pt joille loppupeleissä nämäkin asiat kuuluu, vähintäänkin delegoida ja katsoo et joku hoitaa.
siitä olen Ekin kans samaa mieltä et nää meidän kisat pitäis olla igc kalenterissa hyvissä ajoin.
koitetaan mennä vaan sopuisasti eteenpäin,

hyvää kesää minunkin pualest !!! :D :D :D
hnpilot
Aktiivikirjoittaja

Viesti Kirjoittaja hnpilot »

Tuosta IGC-rankingista sen verran, ettei Vesivehmaa Openkaan (tai Nummelan GP) olleet siellä "säntillisesti", vaikka pyrinkin siihen.

IGC:n koko ranking-lista on ollut suurimman osan kevättä ihan levällään, rikki, kaputt. Itse asiassa sain Vesiksen kisat ilmoitettua sinne vasta kisojen aikana ja Nummelan GP:n vasta jälkikäteen, koska yksinkertaisesti koko palvelu oli suuren osan ajasta käytännössä nurin. Kävin siellä viikkotolkulla ainakin lähes päivittäin... Visa-Matti tietää enemmän, (kuin mitä minä välitän tietää) tilanteesta. No, ehkä ongelmat ovat menneen talven lumia - tiedä häntä.

Vesiksen laskukin tuli itse asiassa vasta viime viikolla, vaikka tulokset sentään tulivat näkyville aika pian kisojen jälkeen. Nummelan (GP-)tulokset sen sijaan ilmaantuivat vasta viime viikolla, vaikka olin toimittanut ne sinne pian kisojen päätyttyä.

Sinänsä minusta voisi olla ihan asiallista, että liitto/PT hoitaisivat nuo ranking-ilmoittamiset (SM-kisojen osalta), joskin tulosten lähettäminen kuuluu toki tuloslaskennasta vastaavalle henkilölle.

hannu
Eki Heinonen
WGC 2008 Team

Viesti Kirjoittaja Eki Heinonen »

Juu, huomasin että IGC ranking lista ei muuttunut pitkään aikaan keväällä, vaikka kisoja oli jo käyty. Ja esim. Antin pisteet, joilla hän nyt nousi Suomen ykköseksi, tulivat vasta pitkän viiveen jälkeen. Mutta, minusta ensi vuotta ajatellen kannattaisi hyvissä ajoin ilmoittaa kisat jotta ne näkyisivät kalenterissa. On paljon kisalentäjiä Euroopassa, allekirjoittanut mukaanlukien, jotka katselevat kalenteria ja sitten suunnittelevat osallistumista sen mukaisesti. Ja olen vakuuttunut että jos esim. ensi vuoden kisat näkyvät IGC:n kalenterissa, niin osallistujia myös ulkomailta tulee, sen verran varmaan 2014 jo kiinnostaa... Se olisi kovin toivottavaa, kun meillä osallistujia muutenkin on niin vähän.

En missään tapauksessa arvostellut Räyskälän kisojen tuloslaskentaa, varmaan sen kisan pisteet näkyvät aikanaan IGC:n listoilla. Mutta, mielestäni jonkun; varmaankin luontevasti Liiton/PT:n tulisi ottaa vastuu tästä yhteydenpidosta IGC:n suuntaan jotta saadaan se kalenteri ajantasalle tulevaisuudessa. Siitä olisi hyötyä kaiken kaikkiaan Suomen purjelennolle.

T Eki
jari p
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari p »

Eki Heinonen kirjoitti: En missään tapauksessa arvostellut Räyskälän kisojen tuloslaskentaa, varmaan sen kisan pisteet näkyvät aikanaan IGC:n listoilla. Mutta, mielestäni jonkun; varmaankin luontevasti Liiton/PT:n tulisi ottaa vastuu tästä yhteydenpidosta IGC:n suuntaan jotta saadaan se kalenteri ajantasalle tulevaisuudessa. Siitä olisi hyötyä kaiken kaikkiaan Suomen purjelennolle.

T Eki
Laitan seuraavaan PT:n kokoukseen pohdittavaksi.

Jari
Vastaa Viestiin