Ekille

Yleistä purjelentoon liittyvää keskustelua ja informaatiota
Papaone

Ekille

Viesti Kirjoittaja Papaone » Ti 24.04.2007 10:07

Olen postittanut paketin ja posti tutkii asiaa. Olen myös ollut yhteydessä vastaanottajaan. Tapanani on asiat hoitaa niin kuin pitää. KILYllä ei ole mitään osuutta tässä asiassa ja siellä ollaan kirjoituksestasi sydämmistyneitä, että heidät on mainittu asiassa.

Pekka

Hannu N
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu N » Ti 24.04.2007 11:27

Poistin ko maininnan tuosta viestistä...

Pena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pena » Ti 24.04.2007 11:32

Hannu kirjoitti:Poistin ko maininnan tuosta viestistä...
Kiitos siitä, mutta yli sadan lukijan osalta oli jo myöhäistä. Odotamme Ekin kannanottoa yksityisviestiin, joka on menossa.

-Pena

Papaone

Viesti Kirjoittaja Papaone » Ti 24.04.2007 11:37

Eiköhän vastaukset riitä. Kaikki ongelmat johtuivat sähköpostiosoitteeni vaihtamisesta liiallisen roskapostin vuoksi. Asia on hoidossa, paketti oli vakuutettu, asian käsittely jatkuu minun ja vastaanottajan kesken. Ei tällä foorumilla.

Pekka

Eki Heinonen
WGC 2008 Team

Viesti Kirjoittaja Eki Heinonen » Ti 24.04.2007 13:09

Luin tuon jutun Segeleflugistä aamuyöllä, ja verenpaineeni kohosi yli äyräiden. Olen aiemmin ollut tilanteessa (jossa ikävä kyllä) suomalainen oli aiheuttanut kovasti ongelmia ja sitten tietysti suomalaisena paikan päällä se on niin valtavan noloa. En tietenkään missään tapauksessa olettanut että paikallinen yhdistys olisi jotenkin "syyllinen" asiaan, vaan mainitsin sen vain yleisellä tasolla että "koittakaa hoitaa asia". Pyydän anteeksi jos asia on niin ymmärretty, se ei ollut tarkoitus.

Kirjatusta postista jää kuitti toimitusosoitteesta, luulisi olevan mahdollista pitää yhteyttä ostajaan. On varsin noloa kun maailman suurimman purjelentosaitin textissä lukee "huijaus Suomesta", laittaen kaikki suomalaiset ikävään asemaan. Toivottavasti pakettu saapuu nopeasti ja ko. aihe voidaan poistaa Segelflugistä. Ko. ostajaan saa yhteyttä myös Segelflugin kautta!

Eki Heinonen
WGC 2008 Team

Betrug aus Finnland / Fraud

Viesti Kirjoittaja Eki Heinonen » Ke 02.05.2007 22:52

Pekka Pulkkinen on pyytanyt minua oikaisemaan seuraavaa: Pekka ei ole kirjoittanut tänne pulinapalstalle vastauksia yllämainittuun asiaan. Pekan perheeseen kuuluva henkilö sensijaan on käyttänyt Pekan nimeä ilman valtuutuksia. Samoin Pekan nimissä on mainostettu ja myyty (mutta ei toimitettu) tavaroita netissä. Pekka Pulkkinen sanoutuu jyrkästi irti kaikesta mikä liittyy näihin epäselvyyksiin.

Olen kovasti pahoillani kaikesta tästä Pekan puolesta. Pekan nimi on edelleenkin Segelflug.de:n sivuilla. Olen kirjoittanut aiheen kirjoittajalle ja pyytänyt häntä poistamaan maininnat Pekasta. En tiedä suostuuko hän siihen.

T Eki

PS Kuinkahan suomalaiset purjelentäjät onnistuvat tulevaisuudessa myymään mitään Netissä?

Papaone

Viesti Kirjoittaja Papaone » To 03.05.2007 09:45

Kaikille palstan lukijoille.
Poikani väärinkäytösten johdosta olen vaihtanut forumin salasanani.
Tämän jälkeen ei pitäisi olla mahdollista että Pasi kirjoittaa nimelläni valheellista tekstiä.
Olen todella pahoillani tapahtuneesta mutta tullut samalla tavalla petetyksi kuin muutkin.

papaone Pekka Pulkkinen

tkaukone

Re: Betrug aus Finnland / Fraud

Viesti Kirjoittaja tkaukone » To 03.05.2007 11:19

Eki Heinonen kirjoitti: PS Kuinkahan suomalaiset purjelentäjät onnistuvat tulevaisuudessa myymään mitään Netissä?
Saatikka ostamaan. Parikymmentä vuotta ole hankkkinut netin kautta harvakseltaa kaikenlaista tavaraa ympäri maailmaa, lähinnä kirjoja, levyjä, karttoja, nyt viimeksi mittareita, epokseja yms... Esimmäisen kerran kävi niin, että luottokortti ei kelvannut kun ostin moottorin Kanadasta. Myyjä selitti epämääräisesti, että kun suomalaisten kanssa on ollut luottokorttimaksujen kanssa ongelmia... Maksoin sitten pankkisiirtona ja asia oli OK.

Vastaa Viestiin