Home Base etsinnässä

Kauppatori
Wille
Aktiivikirjoittaja

Home Base etsinnässä

Viesti Kirjoittaja Wille » Ti 29.05.2018 22:45

Kartoitan koneelleni Ventus-3T kotikenttää. Tarpeellisia palveluja ja ominaisuuksia toivelistalla olisi:

- Joustava lekohinaus mahdollinen.
- Turvallinen parkkipaikka koneelle myös ulkosäilytyksessä (hallipaikkahan olisi luxusta).
- Ystävällinen ja avulias ilmapiiri kentällä.
- Paikallisista toimijoista puuttuu "räyhääjät" ja muut äänen korottajat.
- Kuppilapalvelut nostavat pisteitä saunasta puhumattakaan.
- Vesivessa on iso plussa.
- Kaikki kentän käyttäjät osallistuvat ylläpitokustannuksiin!

Tässä tärkeimmät. Neuvotellaan ja sovitaan hinnoista. ;)

Terveisin,
Wille

Hannu Halonen
0400 551 545

vranki

Re: Home Base etsinnässä

Viesti Kirjoittaja vranki » Ke 30.05.2018 15:22

Kuulostaa ihan Jämiltä. Halli on täynnä, mutta ainakin TIYn tehokoneet ovat säilyneet ongelmitta ulkona putkissa tai peitteissä.

Matts
Aktiivikirjoittaja

Viesti Kirjoittaja Matts » Ke 30.05.2018 18:36

Menkiksellä olis vielä lisäksi (useimmiten) ilmatilaa-

Hannu N
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu N » Ke 30.05.2018 22:47

Tuo "räyhääjät" on aika paha, niitähän meissä löytyy kaikkialla ;-) Mutta muuten hyvä haku Willellä päällä.

-Hannu N

Hytsky
Aktiivikirjoittaja

Viesti Kirjoittaja Hytsky » La 09.06.2018 21:43

Pahus, EFHV ei käy, siellä kun on voinut puuhastella ilmaiseksi... :shock:

Wille
Aktiivikirjoittaja

Viesti Kirjoittaja Wille » Ma 11.06.2018 20:47

Kyllä HV käy erittäin hyvin, vain hinauspalvelut rajoittavat; koneessa ei ole vintturikytkintä.
Hienoja tarjouksia on tullut ympäri eteläistä Suomea. Leireily eri paikoissa mm. laadukkaiden palvelujen ja hyvän ilmapiirin takia houkuttelee.
Huomasin ilmoituksen aiheuttaneen myös hyvää keskustelua lentopaikoilla esiintyvästä "typerästä" käytöksestä, joka on omiaan karkottamaan uusia harrastajia ja jopa hyvinkin parkkiintuneita... Jokohan ensi vuosikymmenellä pääsisimme tällä saralla nykyaikaan.

Iloista ja turvallista ilmailukesää toivotellen,
Wille

jusju

Viesti Kirjoittaja jusju » La 23.06.2018 23:58

Moi

Niin kyllä minun sydämeen sattuu edelleen, kun eräässä suuressa lentokeskuksessa silloin minulle läheiselle ihmiselle alettiin huutamaan. Huutamisen kohteena ollut naisihminen alkoi itkeä. Toivoisin, että ennenkuin kukaan räyhää miettisi ainakin kaksi kertaa, ja jos edelleen kokee että räyhääminen on pakollista, niin voisi vielä puntaroida, että onko räyhäämisen kohde itse edes lentäjä ja onko ekaa kertaa ko. paikassa. Jos ei ole lentäjä, ei voi tietää kaikkea.

Minua harmittaa edelleen suuresti kyseinen tapahtuma. Virheitä sattuu kaikille, mutta olisi syytä ainakin kriittisesti tarkastella myös omaa toimintaansa. Anteeksikin pitää osata pyytää. Ikävää olla, kun jos on muutamia ihmisiä jotka ilmeisesti pitävät itseään yli ihmisinä tai jotain. Tämä kirjoitus ei muuten sitten kohdistu henkilöihin, joita voisi olettaa kohteeksi ensinnä. Ihmeellistä käyttäytymiskulttuuria olen tavannut.

Vastaa Viestiin