Käytettykristian kirjoitti:Jep, käyttäkää nyt ihmiset puoli tuntia elämästänne siihen että kirjoitatte lyhyen perustellun viestin Trafille, jossa kyseenalaistetaan tämä hölmöily.

hannu
Käytettykristian kirjoitti:Jep, käyttäkää nyt ihmiset puoli tuntia elämästänne siihen että kirjoitatte lyhyen perustellun viestin Trafille, jossa kyseenalaistetaan tämä hölmöily.
Hei,Hytsky kirjoitti: 5) Kentän päällä ilmatilan rajaaminen hyvin alas (4000 MSL) vaikeuttaa kentän kupeesta poistumista. Jos lisäksi poistumissuunta vain yhteen suuntaan (Hyvinkää, Nummela) erityisen ongelmallista harjoituskoneilla.
Juuri näin, jokaisen panosta kaivataan nyt.kristian kirjoitti:Koitetaan nyt tehdä tälle jotain, joka iikka!
Kyllä, jos esitys menee läpi ja TSA-varaus ulottuu valvomattomaan ilmatilaan niin alas ettei sen alapuolella mahdu käytännössä lentämään. Aktiiviselle TSA:lle ei voi saada selvitystä.Nikke kirjoitti: Muuttuuko TSA-alueet jatkossa myös VFR-liikennettä rajoittaviksi?
Kyllä, ellei sitten Ilmavoimien päivittäisen toiminnan alue 7 ja siihen kuuluva TSA-alue EF TS 11G satu olemaan aktiivinen juuri sinä päivänä ja siihen aikaan.Ipe kirjoitti: Koska MILCTA poistuu niin käsittääkseni TMA:n kierto länsikautta onnistuu jatkossa ilman selvitystä?
Yllätys, yllätysEsitettyjä muutoksia ei näytä olevan materiaalissa huomioita mitenkään.
Aina kun viranomainen tekee päätöksen, siitä pitää olla mahdollisuus valittaa - ei kun korkeepaanhallinto-oikeuteen asti vaan...Teme kirjoitti:Tässä Trafin edustajan esitelmä aiheesta. Esitettyjä muutoksia ei näytä olevan materiaalissa huomioita mitenkään.
http://www.youtube.com/watch?v=U1UXLxwAlEc
KannatetaanAina kun viranomainen tekee päätöksen, siitä pitää olla mahdollisuus valittaa - ei kun korkeepaanhallinto-oikeuteen asti vaan...